czwartek, 27 grudnia 2012

Jo Nesbø raz jeszcze

I obiecuję w najbliższym czasie odejść od tego tematu. Skończyłam dziś Upiory, jestem nieco... zasmucona? Lecz również zaciekawiona ewentualną kontynuacją. Chciałabym mimo wszystko happy endu, lecz ta seria powieści raczej nie obfituje w dobre zakończenia... Nie wiem, jak to wygląda u innych, ale ja jakoś przywiązuje się do bohaterów książek i jeśli dana publikacja mi się podoba, wciąga mnie, trudno mi się z nią rozstać. A nawet przeczytać inne powieści danego autora. Tak więc jeśli Harry Hole już się nie pojawi, będę tęsknić (tak troszeczkę, bo w końcu to fikcyjny bohater).
Poniżej znajdziesz wywiad z Jo Nesbø, który opowiada o tym, jak tworzy swoje powieści i jak przygotowywał się do pisania Upiorów. Film jest opatrzony w polskie napisy.

http://jonesbo.pl/aktualnosci/jo-nesb-oslash-przedstawia-swoja-najnowsza-powiesc-upiory-z-cyklu-o-harrym-hole.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, wpisz się - zapraszam serdecznie.